BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 20, 2011

""beliau dalam anganku""

Aku takut utk bercinta lagi....sebab takut utk disakiti dan mnyakiti...
aku takut utk mencintai kerna aku takut aku akan kecewa lagi...
kenapa betapa sukar aku rasakan semua ini...
aku ikhlas mencintai dia....ikhlas dari hati ini, aku ingin yg terbaek utk dia....apa jua yg dpt membahagiakan dia, aku redha, aku terima seadanya.....ku lepaskan cinta ini walau tanpa rela...

walau bibir ini trsenyum dikala berhadapan dengannya...ternyata hati ini masih merasakan kepedihan itu.....dan tanpa ku sedar air mata ini jatuh ke pipi.....melihat beliau berbahagia dengan insan yg mampu membahagiakannya, aku pasrah....aku juga turut berbahagia andai dia berbahagia...biarla aku pergi jauh dari sini, kerna aku xsekuat yg disangka....

dan sekarang, aku sedar die bukan jodohku......dan aku percaya, insyaAllah, 1 ari nanti, hati ini pasti akan melepaskan cinta ini dengan relanya....dikala insan lain telah berjaya mencuri hati ini...


3 comments:

  1. Replies
    1. Thanks adik...sorry after bberapa tahun bru mereply ur comment, thanks for the spirit dear...:)

      Delete
  2. hope your heart will be stolen someday..=))by Muaris person maybe..hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Cute Grapes 2