Nov 4, 2010

Broga HiLL>>>1/11/2020 (Part 2)

Wachaa!!!
sambungan drp part 1 yg lepas...
dah mcm crita bersiri lak kan.....ngeee:)

lepas dah makan2....kiteorg bermandi-manda lak kat Sg Tekala...
cantik sngat tmpat 2...
nak ke sana pun still nak kena menapak dan mndaki tangga jugak....
kaki yg dah xlarat dipaksa utk berjalan....
selagi smangat 2 masih ada...
teruja nak maen air + makan BBQ...yezza!!!!

ini dia...
kiteorg pun trtanya2...
nape dinamakan hutan pelajaran...
terpelajarkah monyet2 di sini...???
lu pk la sendiri....ngeeee:)

nie pasukan khas menghidupkan api...
dieorg nie budak UM gak...
budak palapes NAVY...
2 yg pndai bab2 mnghidupkan api nie...
syabas korang!!!
nak harapkan kiteorg, smpai esok pun xhidup2 gaknye....wahahaa:P

nie plak tugasan kiteorg yg belum selesai...
buat coslow versi sndiri...
kfc pun xbuat mcm kiteorg taw...

hazim with the otak2 nye...
pegi2 mana2 pun mesti ada...
xbleh tinggal.....haha:P

kenduri BBQ...
habes baju sume bau asap...

khemah pun ada...
in case kalau hujan...
kite masuk ramai2 dalam khemah nie...
kami smua kan kecik2 belaka....
perasan gler...ahakz!!!

makan time...
mereka ber5 nie terpaksa pulang awal...
sebab en driver ada keje yg harus disettlekan di kl sentral...
xpe2, yg penting korang njoy kan....^-^

ada lagi benda yg menarik terjadi after this....
jeng...jeng....jeng...
"""" PRANK BESDAY GIRL & BOY"""""

aku mmg dah tau perancangan dieorg nak kenakan nani...
tp xsangka lak dieorg nak kenakan aku skali...
padahal besday aku lama lagi....
23hb nov 2010....!!!

mula2....dieorg mcm dah bg hint nak start baling2 telur sume...
aku nmpak aiin ngan hazim dah dekat2 ngan nani...
aku pun ape lagi...
lari mnyelamatkan diri....
smpai tergolek2 kena kejar ngan adib...
tp tertangkap jugak.....thrill betul masa nie...!!!

last2, kena jugak penangan telur n tepung....
argh!!!! aku kejar dieorg balik...
dah xkisah dah muka yg mcm trlebey bedak...
geram pnye pasal!!!!

hadi pun kena gak, tp xkena truk sngat mcm aku ngan nani kena...
nie smua hazim pnye plan...
die mmg dah lama nak balas dendam kat aku...
sebab kes besday die ari 2..
yg kiteorg wat dajal kat die...wekk!!!!

confirm!!!! aku akan ingat benda nie smpai bile2...
tahun aku smbut besday yg paling truk aku kena kot...
xpe2, lagipun dah nak last2 nie...
lepas nie dah xjumpe dah...
so, masing2 nak cipta memori pahit, manis, kelat, tawar...etc.

let's enjoy pic kat bawah nie...
mangsa2 prank dan perancang prank...

perancang utama...
last2 die kena balik...
padan muka....hahaha:P

mangsa prank utama...

mangsa prank ke2...
aku lah nie...
yg baju biru 2, adib...
die kenakan aku kaw2 pnye...isk3!!!

maka...pda hari tersebut...
air kat sg tekala...
dah dicemari dgn marjerin2 n tepung2...
korang nie mmg xsyang hutan tul la!!!
naseb baek la xd pak guard kat situ...
kalo x, maunye kiteorg kena denda or kena lecture free masa 2...

ape2 pun..
happy sesangat,,
really enjoy the moment...
next trip plzzzzzz.....ngeeeee:))



6 comments:

  1. weheeee~~
    diptg yg hening ini...
    bru ak bkesempatan bce bl0g k0 4 d 1st time!!ehehe..ari 2 xbce p0nw..
    ari nie siap dr0p c0mment g..huhu
    nway,nice bl0g..lgu xbleyh blah..hahaha

    ReplyDelete
  2. miss mas...
    thanks..:)) rajin2 kan la jnguk ke blog ini yerk, kalo boring2 ke...hehe~
    lagu sudah tukar lagi.....ngeeee:))

    ReplyDelete
  3. memang kaw2 la korang kena!hahaha
    i like 2x...=P
    tp abes pencemaran alam berlaku!ngeeee

    ReplyDelete
  4. wah! lagi banyak gambar cun sini..
    my second part of "broga trip" will posted soon..

    sufia, nk mintak izin letak link kmu kt post org tu nanti,leh? hee

    ReplyDelete
  5. nana~ amboi2, mntang2 la die xkena yerk....xpe2, next time nana plak k....ngeeeee:))

    amy~ yes dear...silakan:))

    ReplyDelete
  6. haaa tau xpe..tercemar dah sg tekala.hahaha

    ReplyDelete

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...