BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 22, 2010

:::Down....down....down:::

tersangatla rasa down sekarang nie...diri ini tertnya2, knapa smua org mcm xpaham aku...??? aku pun kalau boleh xnak sakitkan hati sesapa, sebab 2 la, aku senyap jek kalau xpuas hati.

selama nie aku bersabar je dengan karenah mereka. Tapi hakikatnye, aku pnye perasaan dan bukannye robot yg xd perasaan langsung. Rasa mcm nak keluarkan smua yg terbuku di hati, nak mnyatakan smua ketidakpuashatian yg ada dlm diri ini, tp aku x sekejam itu utk memalukan mereka di khalayak ramai, mcm ape yg dieorg buat kat aku. Mungkin ini hanya ape yg aku rasa, mungkin pada pandangan mereka berbeza..

YER!!!
akula yg salah dlm episod crita ini....aku sedar yg aku xserius dan mnyebabkan smua org susah sebab aku......aku xberniat langsung pun nak buat korang rasa mcm 2. cume keadaan yg mnyebabkan aku jadi begitu...xguna lagi aku nak explain ape2 kerana smua itu hanya akan dianggap ALASAN bg mereka....dan lagi 1, aku xsuka nak cari gaduh ngan sesapa, sebab aku bukan jenis yg mcm 2.....aku xsuka nak membalas balik ape yg org ckp, sebab aku takut kata2 aku nnt akan membuatkan korang lebih benci dgn aku....maaf atas segalanye......


yang Ikhlas
~sufia~

Aug 13, 2010

:.My Lappy Merajok.:

Assalamualaikum...

what's up....??
nmpaknye dah berhabuk, bersawang dah blog aku nie...
lama gler x hupdate blog...
apekah..???

ok2....
masih xterlambat lagi rasanye nak ucapkan selamat bErpuAsa...
to you allz...puasa2, jgn pagi2 bukak periuk...
erk..??
ada periuk ke kat hostel nie...
owh tidak....
periuk kera kot...hehe~

hari nie dah masuk 4 ramadhan...
Alhamdulillah...
syukur sngat2...
sebab masih diberi peluang untuk hidup di muka bumi nie...
dan di beri peluang jugak untuk memenuhi tanggungjawab sebagai
seorang anak, pelajar dan yg paling penting sebagai Hamba Allah kat muka bumi nie.....
insyaAllah...:)

jam sudah menunjukkan pukul 2.20 pagi...
perot plak trasa sngat lapar...
aiyak...!!!
mcm nak bercerita pun ada kan...haha~

bolehla kot...
dah lama gler x mengarang,
x merepek kat blog nie...
so mlm nie.....
malam ke??
dah pagi la...xperasan lak...ngee
nak mnaip sepuas2nye...
sebab dah beberapa hari xdpt menaip dan merenung my LAppy ini...

My Lappy merajuk...
lalu tunjuk protes dngan mengeluarkan corak2 seperti TV rosak di skrin lappy Nie...
jadi...
tuannye yg xbape nak arif sngat nie..
tersangat la tensi dan risau yg amat...amat...amat...
lalu menghantarnye ke kLinik...
tp apakan daya...
die jadi sihat seperti sedia kala selepas berjumpa dengan doktor di sana...
BAIKLAh!!!
nmpaknye mY laPPy mmg betul2 merajuk dgn sy...
FINE...!!!!

but it's ok...
sy telah mengambilnya semula...
dan selepas itu...
berharap dpt membelai dan menjaganya sebaik yg mungkin...
agar ia tidak merajuk lagi...huh!!!
xsangka...kan...
laPPy pun ada perasaan jugak...
ke...sy saje yg bersangka begitu...hoho~
then, i'm not crazy yet...wahahaha:))

okies...
then nak bagitau..
sy SUdah beLi TIKET RAYA...pegi n balik..
sungguh bersemangat x sy...yer2...sy tau 2...
TRIMA kasih kerana memuji....hik3..

ok..
dah settle pasal tiket...
jadi perlulah utk fokus pada MIDTERM yg mendatang...
bagus2...
pressure yg sngat2 this week n next week n week before go back home...
after that...!!!
yeay!!!
balik RAYA...haha, seronok x terkata bila memikirkan detik itu...
tapi...sekarang ini, hanya boleh beraNgan2,
nak makan psang berangan pun boleh...
untuk sy menghitung detik & waktu itu...FULLSTOP!!!

baekla...
sy pun xnak berangan...
sy nak membaca...
yer..!!!
sem nie sngat menggalakkan sy utk membaca...
good.....KEep It Up...motivasi utk diri sendiri..
agar x malas...
especially dlm bulan Ramadhan nie...
apa2pun...
prbnyakkanla amal ibadat dlm bulan puasa nie...

p/s: renung2kan dan selamat beramal:))

Aug 9, 2010

DUgaaN Ini~

terlalu berat dugaan ini...

aku hanya mampu berdoa...

agar dipermudahkan segala urusan...
amin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Cute Grapes 2