Aug 22, 2010

:::Down....down....down:::

tersangatla rasa down sekarang nie...diri ini tertnya2, knapa smua org mcm xpaham aku...??? aku pun kalau boleh xnak sakitkan hati sesapa, sebab 2 la, aku senyap jek kalau xpuas hati.

selama nie aku bersabar je dengan karenah mereka. Tapi hakikatnye, aku pnye perasaan dan bukannye robot yg xd perasaan langsung. Rasa mcm nak keluarkan smua yg terbuku di hati, nak mnyatakan smua ketidakpuashatian yg ada dlm diri ini, tp aku x sekejam itu utk memalukan mereka di khalayak ramai, mcm ape yg dieorg buat kat aku. Mungkin ini hanya ape yg aku rasa, mungkin pada pandangan mereka berbeza..

YER!!!
akula yg salah dlm episod crita ini....aku sedar yg aku xserius dan mnyebabkan smua org susah sebab aku......aku xberniat langsung pun nak buat korang rasa mcm 2. cume keadaan yg mnyebabkan aku jadi begitu...xguna lagi aku nak explain ape2 kerana smua itu hanya akan dianggap ALASAN bg mereka....dan lagi 1, aku xsuka nak cari gaduh ngan sesapa, sebab aku bukan jenis yg mcm 2.....aku xsuka nak membalas balik ape yg org ckp, sebab aku takut kata2 aku nnt akan membuatkan korang lebih benci dgn aku....maaf atas segalanye......


yang Ikhlas
~sufia~

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...