Jun 12, 2010

blurrr....

huhu....
post nie xd kena mengena langsung pun dengan topic di atas...
harap bersabar...

hari nie rasa xd mood gler...
bukan gila....
belum sampai tahap 2 lagi...
hoho...

hari nie keje pagi...
so td gler semangat nak masuk keje awal...
tapi last2 pukul 9 jugak aku smpai mid valley 2...
aiyakk....apekah??

semalam tdo dengan nyenyaknya....
walaupun xbape nak nyenyak..
kalau dibandingkan dengan beberapa hari nie...
kerap sngat terbangun..
walaupun jam baru mnunjukkan pukul 5 pagi...
lepas 2, bangun pagi muka mcm org xcukup tdo....
ish....ish....ish...

kat tempat keje td pun...
aku mcm masuk air ckt...
bnyak kali gak la silap kat mesin cashier...
argh!!!
i hate that machine very much...
lagi suke prepare food berbanding jaga cashier...
sebabnya...
kalau silap sngatla susah...
nnt short duitla...
trleby la...
n macam2 masalah lagi....

n masalah lagi skang nie plak...
moto aku sekali lagi buat hal..
baru je beberapa bulan yg lepas...
bapak aku tukar die pnye coil 2...
n now, nak kena tukar lagi...

aku baru je hantar motor aku g klinik die td...
then didapati sngat kritikal skrang...
memerlukan perbelanjaan yg snagt bnyak...
ntah mane aku nak cari duit nie pun aku xtau,...
haish....sabar jelah...:(

ok la...
dah penat mengomel...
release sikit la tension aku nie...
walaupun kepala nie memikirkan mcm2 hal...
huhu...
bye~


No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...