Apr 3, 2011

mArah!!!!

assalamualaikum.... hye alls... ari nie trasa nak story ckt la kat korang kan... betapa aku rasa hot, panas, marah, hangin & yg swaktu dgnnyer la!!!! mane xnyer... bayangkan la...korang mmg tngah rasa panas dlm bdn, di tngahari yg terik...n then ditambah dgn stress dlm kpala otak nie lagi.... pas2 bleh plak ada org tetibe serang n ckp kat ko...."nie ada lesen ke x nie"????? pergh!!! bngang gler beb!!!! bengang ok!!! aku xtau la pahal makcik 2 nak kecoh2 lak...padahal die yg bwk moto lembab mcm kura2.....smpat plak die nak brgosip dgn mak cik lg sorang smbil bersaing bwk moto...... aku dah la nak cepat, die bleh plak bwk moto mcm kura2 beranak....haishhh!!!! sorry la pada kengkawan yg mmbaca post nie...aku mmg susah ckt nak kawal diri bile tngah marah.....prangai drp kecik, kalau dah marah, plzzz jgn dicuba nak tambah2 lagi mnyak. mmg lagi marak la kemarahan aku nnt... apa2 pun, marah2 nie mmg sngat xbaik utk kesihatan korang n org laen jugak.... aku pun xbape suke nk mrah2 nie, tp bile dah keterlaluan, mane bleh sabar beb!!!! betul x.....haaaaa~ okla, aku pun malas dah nak layan marah aku nie lagi.....malas nak mess up kan kpala otak yg mmg tngah mess nie pun....huhhuhuh~ " anyway, malam nie jgn lupe tngok ABPBH, mesti gempak pnye.....yeay, hidup zizan.....hahaha:))))
mntak2 die menang malam nie...

FYI, i peminat zizan taw.......hehehe:))

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...