Apr 17, 2010

Al-Fatihah~

seMalam kuar makan ngan Aini n k.Nieza jap...
makan dlm pkul 11 mlm gak...lewat sngat dah 2...hehe
tmankan cik Aini kiter nie..
sian die kelaparan...
kami pun lapar jugak, so layan...
pegi AMJAl jek, mkn kat sana...
mcm biasa, nothing interesting...
cume masa nak baLik 2,
hujan Agak lebAt...
tp redah jek, then kete pun xd la park jauh sngat...
bermarathon la kami...ahakz!!

smpai2 jek blik 2...
mcm biasa, aku kalau xbukak fb mmg xsah...
still xsdar2 diri 2 nak exam..huhu:p

then, tngok2 la latest status yg dieorg tulis...
aku nie mmg suke mnyibok ckt...
ckt jek, xbnyak pun ok..haha~~

ok2, back 2 our track...
masa tngah baca2 status 2..
tetibe terbaca status bob, pasal achik spin meninggal;
sngat trkejut masa baca status nye..
then nak dptkan kepasTian..
aku baca comment die...
confirm!!!!
Achik Spin meninggal petang semalam...accident:(

Al-Fatihah buat Allahyarham...
aku pernah meminati die n lagu die...
jadi sngat terasa kehilangan arwah..
apatah lagi keluarganya...
Smoga Isterinya tabah hadapi smua dugaan ini...

p/s: ajal dan maut smuanya di tangan Tuhan...
kite sndiri pun xtau bile masa kita akan tiba...
bile trdengar berita2 mcm nie,
aku jadi takut...
slalu tertnya2...
cukup ke amalan aku selama nie??
mcmne plak ngan dosa2 aku...
sudah diampunkan ke???
Wallahualam...
kite kena slalu ingat mati...
my friend penah sbut that word..
disamping itu, aku memohon dipanjangkan umur..
sbb aku nak balas jasa kedua ibu bapa aku..
pngorbanan dieorg terlalu bnyak...
aku berharap sngat...
aku diberi kesempatan utk balas jasa2 dieorg...
buat dieorg happy, bahagia...:)




No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...