Apr 13, 2010

Come Back~

Assalamualaikum...

this is my first post for my 2nd blog...
Actually, aku ada blog sebelum nie, tapi terpaksa di'delete' bcoz of some personal matter...
thus now, aku datang kembali dgn semangat yg baru, design yg baru n boleh dikatakan smuanya baru la, cume penulisnya je yg tetap sama...
Ramai jugak yg bertanya, kenapa aku delete blog, aku pun xtau nak jwb ape...bak kata siti 'biarlah rahsia' ok....:p

so, untuk post yg pertama nie, xd benda sngat pun nak cter, kalo nak tau lbey lanjut about me, aku akan crita dari semasa ke semasa...

sekarang nie, tngah study week kat UM nie...masing2 bz study, aku plak dok buat blog, bagus sngat la my style ini...jgn tiru mcm sy, xbagus utk dijadikan ikutan..okies:p

blog nie belum di siapkan spenuhnye, belum ada kesempatan lagi utk membelai n menghias blog ini menjadi cantik n menawan, ok2, mengarut sudah...hope korang njoy baca post2 kat blog nie...anything i will update later...sape nak menjadi my follower, dialu2kan sesangat, yg nak memberi comment membangun atau menjatuhkan pun boleh,...eh2, menjatuhkan 2, jgn terok2 sangt yerk, ckt2 je boley...he2

nmpaknye, smpai kat cnie je utk post pertama aku nie...lain masa aku update lagi k...c u, bye~

p/s: Gud lUck pada all my friends yg akan menghadapi Final Exam...study SMART, jgn Stress2 k...bubye!!!

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...