Apr 15, 2010

My StuDy Week BrmuLa



Final is around the corner, xlama je lagik...
gerun ada, bermacam2 prasaan pun ada...
Tahun nie dah genap 3 tahun aku kat UM nie, xsangka...
rasa mcm baru semalam aku dftrkan diri menjadi student....
yelah2 kan, padahal dlm hati, xsabarnye nak habis...
Aku ada setahun lagi nak habis, termasuk ngan praktikal 6 months,
n of course aku buat last year, last sem...

so dat, maksudnye i just have only 6 month at UM nie...
bagus2, rasa xsabar nak grad, maybe sebab dah penat study, penat buat assignment yg berlambak2...
ok2, bnyak ngomel plak aku kat cnie...:p

Hari nie rasa lega ckt...ckt je k, xbnyak pon...ckt2 pun tp still bleh rilex2 main faceBook, update blog bagai...haha, ape nak jadi la ini olang...haish!!

td pegi faCT kejap, tngok mereka2 smua khusYuk study,,..aiyokk!!
rasa tercabar plak diri ini sebab masih blum boleh study seKhusYuk mereka...adeii!!
xpe2, starting mlm nie, nak study betul2...
ok, betul3, bukan main2...xmo dah maen...
final dah nak dekat sngat3 pun...nervousnye...:p

nie serba sedikit jaDual Exam Aku...
agak2 ada samA ngan korang x...
kalau ada kiter jumpe di Gelanggang exam...
cewah...haha~

exam aku nie bermula;
22/04 Exam Consol 3 ptg
23/04 exam MA2 3 ptg
26/04 ExAm Adv Audit 3 Ptg
28/04 exAm Adv Ais 3 ptg
03/05 exam Sm 11.30 pg
08/05 exam Intrnal Audit 11.30 pg

exam yg last skali 2 sngat bnyak gap masa,
aku pun terfikir2 nak buat ape dlm masa 5 hari 2,...erm...
kmudian la baru aku fikIrkan..
yg pnting nak lepaskan paper2 wajib yg awal2 nie dulu...

smpai cnie jelah celoteh aku kali nie...
study jgn xstudy...
chaiyok2!!!

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...