Jul 2, 2010

BENGANG...!!!!

yer...
aku tngah bengang tahap gaban skrang nie...
bengang giler2...

post nie khas buat pemandu2 kereta atapun lori ataupun teksi, dan yg sewaktu dengannya lah...
TOLONG...!!!
aku mntax tlg nie...!!!
jgn buat jalan kat KL nie mcm jalan bapak korang...or sedara mara korang...
coz jalan nie hak milik semua,
so...
pleasela...
beringat2 la pasal org laen yg nak gune jalan nie jugak...

aku panas gler hari nie...
lebih2 lagi hari nie...
aku tngok mcm2 gelagat org bawak keta...
yg membuatkan aku rasa annoying gler dgn pemandu2 kereta kat KL nie...
soryla...mood aku mmg xbape nak baek ari nie...bye:(

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...