Jul 13, 2010

:..Syukran..:

Alhamdulillah...
itula perkataan pertama yg aku sebut sebaik saja aku dpt call drp Kolej 12..
Yesterday...
1st day for my 4th year...
as the accounting student..
ok...!!!
i'm the super duper senior,
so perangai 2 xleh la nak mcm budak2 1st year lagi...ahakz:p

and semalam jugak..
hari yg paling memenatkan aku rasa...
penat merayau 1 kampus merayu2 nak dptkan kolej..
xkisahlah even kolej 9 yg kat luar 2 sekalipun...
tp xsemua kolej la aku rayap..
cume kolej2 yg aku rasakan berpotensi utk mnerima org2 kategori mcm aku nie...
kategori RAYUAN...okies:(

antara kolej2 yg aku pegi..
1st RC...
2nd RC...
9th RC..
3rd, 4th and 7th...
lepas 2 kiteorg dok lepak kat fact...
smntara 2 ggu kelas IBm...
2la satu2nye kelas aku semalam...

but then, lepas 2 kiteorg lari jap pegi 12th...
sebab dgr cter drp kiteorg punye coursemate jugak...
yg dieorg dpt kunci tros...
so ape lagi...
kiteorg dgn perasaan terujanye...
terusla merempit ke sana..
and..!!!!
dipendekkan crita...
petang 2 jugak..
kolej 12 call kiteorg and bertanya biler boleh amek kunci...!!!
haha...!!!!
rasa mcm terharu sngat2 masa 2...
gembiranye bukan kepalang....:)))


Alhamdulillah..
dengan bantuan Ain n Kak jua...
berjaya jugak kami menghabiskan mengangkut segala brg2 yg aku simpan kat 11th sebelum nie...
thanks bnyak2 to Ain, Kak jua, and also Roomate baru aku..
Hani...
sebab tlg angkat brg aku yg sngat bnyak...
kemas2 bilik semalam...
hampir pukul 1 pagi jugak baru kiteorg dpt bersihkan diri n solat isyak...

so now...
i'm at the 12th college...
mengupdate blog ini...:))

sekian....

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...