Jul 6, 2010

:.HARI KE HARI.:

salam...
Bnyak benda nak tulis...
tapi xtau nak start story cmne...??

kali nie tetibe nak cter pasal my life right now...
i'm doing my part time right now..
at La Cucur@MPH...
ramai gak member2 aku yg xtau dlm bookstore mph 2 ada cafe...
fine..!!!
itu tandanya korang jarang masuk dlm MPH....
wakaka,..
aku pun dulu cm2 gak..
time nak cari novel jek aku masuk MPH 2..

skang nie...
bile dah keje kat sana...
hari2 la aku menapak dlm MPH 2..
lalu lalang kat situ..
mcm mnyemak pun ada...
ada aku kesah...???
bagus2..
xpayah kisah pun xpe..

Really enjoy my work...
dah hampir sebulan gak aku keje kat situ..
dah merasa lah my first salary...-,-

tp bnyak lak bnda nak kena byr...
sewa rumah, api air, perbelanjaan hari2...
n now kena jimat habis2an..
waiting for JPA..
xtau la bile akan masuk...hurm:p

talking about my part-time job...
bnyak benda yg aku blaja sepanjang aku keje kat sana...
bak kata supervisor aku..
nie dah kira mcm on job training utk aku...
betul gak kan..
at least aku dpt experience mcmane nak uruskan kedai dari sehari ke sehari...
macamane nak hadapi customer yg bnyak karenah..
n many more...

apa yg penting..
pada aku kerjasama antara kumpulan..
xkisahla main bola, assignment or even dlm pekerjaan sekalipun..
kalau xd kerjasama antara satu sama lain..
aku xrasa yg kejayaan 2 kite dpt kecapi...
n yg paling penting jugak...
apa2 pun yg kite buat dlm hidup nie..
lakukan dengan ikhlas...
n enjoy it...!!!

ok guys...
that's all for today...
thanks for reading this post..
gudnite..-,-


No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...