Jul 10, 2010

:.Emosi Terlebey.:

Assalamualaikum...

Dah lama rasanye x mengupdate blog. Xtau nak mengupdate cter ape...
Bnyak sngat perkara yg terlintas di fikiran, smpaikan kerja pun aku xdpt nak fokus sekarang.
Tak lama lagi, xdla lama sngat...isnin nie jek, it means LUSA...ok LUSA...!!!! kuliah dah bermula, xtau lah jiwa nie dah ready ke belum, bukan setakat jiwa jek, otak pun kena get ready nak dptkan ilmu baru....jgn nnt masuk angin keluar asap jek org kata...haha:p

Aku still kepeningan, ketensionan memikirkan kat mane nak stay lepas nie...
Sekarang nie sedang mengusha2 mane2 kolej yg sudi trima diri ini...huhu:(
Ikutkan hati aku memang nak stay luar jek, tp sebabkan bapak aku xbg dok luar, so aku kena la berjuang bermati2an jugak utk dptkan tmpat kat mane2 kolej pun...dah xksah dah skrang, yg penting dpt stay dlm kampus, bcoz i'm not going to let my father worried about me.

ok....sangat rasa emosi bermain2 di dalam diri rite noW...

tolong la tenangKan aku...

ok...malas nak cter dah..

BYE~


No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...