Oct 5, 2010

Dan eSok...

Esok...ku nantikan dengan penuh Harapan...
suatu penanTian yg sngat mnyeksakan...
segalanya bermain difiKiran...
terlalu kusUt ku Rasakan...
ku lihat di sekeliling Ku...
melihat mereka tersenyum gembira...
menerima bRita gmbira...
perkhabaran yg membuat mereka trsnyum puas...
alangkah inDahnye jika aku juga dpt merasakan nikMat bahagia sperti Mereka...
walau seketika...
pasti akan ku Hargai dan ku ingati smpai bila2...
dan aku...masih di sini...menanti dengan penuh debaran...
hanya mampu menumpang berita gmbira mereka...
bgaimana pula dengan aku...???
Aku juga berharap dan berharap utk dpt tersenyum puas, melangkah dengan tenang...
Akan ku nantikan dengan sabar...dan sabar...dan sabar....
walau dalam hati, Hanya Tuhan Saja yg tahu gelodaknya...
Dan aku hanya mampu menenangkan hati yg gundah gulana ini...
dengan berkata...
"Moga esok akan ada lagi utk aku mendengar berita itu"

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...