Oct 7, 2010

Makan itu Best...


Hye...haloo....

Baru je lepas makan tngahari...sengsorang kat bilik nie sambil merayap2 ke blog org....i like:)

Saya suke makan...!!haha, mcm statement budak tadika kan bile ditnya, "kamu suke ape??? n dieorg akan jwb, "saya suke makan, cikgu"...smbil buat muka paling comel...hehe:P


semua org ada makanan kegemaran masing2...betul x????

sape stuju, sila angkat kaki...angkat tangan n segalanya....FinE!!!

ingat lagi, kalau dulu waktu zaman2 skola,, tiap2 kali nak akhir tahun je, masing2 akan siapkan 1 buku khas, so everyone akan tulis at that buku, profile masing2, nama, alamat, favourite n mcm2 lagi...and the most important is alamat, so nnt bile nak kawen, boleh refer kat that buku...hahaha~


xlupe jugak, favourite food and drinks masing2...xtau la ape tujuannye, org laen dah tulis, so kite pun ikut je ape yg dieorg tulis 2 kan...n aku plak, suke tulis makanan kegemaran sy adalah nasi ayam...aku pun xtau kenapa aku suke nasi ayam??? maybe sebab ada perkataan "ayam"...hehe, kesimpulannye, ape2 je yg berkaitan dgn ayam, aku suke...hari2 makan ayam pun xpe, xjemu pnye....ahakz!!!


okla, aku pun xtau ape kena mengena tajuk entry ngan cter nie, xd kena mengena kot...XOXO

sambung lagi, next time..wasalam~




3 comments:

  1. saya pun suka makan!tapi saya takut gemok!!camne?haha

    ReplyDelete
  2. haha....xpe, nana makan je, pas2 jgn lupe makan jusmate, insyaAllah usaha nana akan berjaya....amin~

    ReplyDelete
  3. haha,xmau..dah xde duit!apela sufia ni,kantoila!haha

    ReplyDelete

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...