Oct 21, 2010

::MooDy::

Wahai Hati...
bersabarla yer...
aku xtau knapa 2, 3 hari Nie...
diri nie terasa snGat malas...
asyek ingat kat die jek...
sedangkan aku tau die xmungkin inGat kat aku...
kadang2 ada gak terasa mcm nak lari drp sini...
aku xtau samada keputusan aku nak buat LI kat muar, dipengaruhi oleh perasaan aku yg sedang keCewa nie...
ape2 pun, aku mmg xakan berganjak drp keputusan aku...
biarla ape org nak kata...
mulut dieorg, bukan Mulut aku......diri aku, bukan diri dieorg.....soo xpayah nak susah2 pasal diri aku...
kadang2 aku xpuas hati gak...
kenapa mesti nak sibuk2 pasal hal Org laen sedangkan diri senDiri pun belum cukup semPurna...
i donno y, rasa nak emotional plak mlm2 buta nie...
aku xkira...!!!
aku nak lepaskan smua yg aku rasa kat bloG nie...
sebab ini bLog aku, so kalau xsuka, silakan tekan Butang pangkah di atas belah kanan anda....!!!!
p/s: aku benci die yg buatkan aku jatuh hatI kat die n skang menjauhKan diri drp aku.....Fine!!!
aku nak bawak diri, aku xnak mengHarap lagi....!!! penat la beb, tau x...????:(((

2 comments:

  1. sbr la sufiah..ade hikmah di sebalik nya tu

    ReplyDelete
  2. sabar beb..
    gue penah rasa.(ececehhh)

    Insyallah keputusan tu betul, y ptg dkt ngn family, sewa rumah da xpyh pk.hehe.peace.

    ReplyDelete

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...