Oct 12, 2010

Puas Hati korang sekarang???

Haloooo....
terasa nak membebel kat blog plak mlm nie...
nie smua gara2 surat drp Kampus aku nie....SURAT PERINGATAN!!!!! yerk, hanya sebab bAyar yuran lewat sikit jek, korang dah kecoh2 nak bg surat segala kat mak bapak kiteorg....
ape la masalah ngan koRang2 nie, dah xcukup duiT sngat ke nak Makan ha!!!!!
bukannye kiteorg xtau nak bayar yuRan 2, tapi sabar2 la, eeeeee!!!! xpasal2 aku kena bebel ngan bapak aku tadi pasal Yuran 2, xpsal2 plak die riSau anak Die nie xd duit nak Bayar Yuran....
Aku sngatla xpuas hati....bnYak bnda yg aku xpuas hati ngan Kampus aku nie...dengan masalah wirelessnye, management yg teruk, dengan office fact aku yg mcm hampeh, buat keje lembap.....Intern xsettle2 smpai sekarang, ntah ape yg dieorg buat pun aku xtau la....merisaukan kami jek, smpai xdpt nak study dgn tenang.....arhghgghgh!!!!
sekarang nie, Yuran telah pun aku langsaikan....haa!!!! puas hati korang?????

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...