Oct 12, 2010

En Migrain...I Hate U!!!

En Migrain!!!
anda mmg sngat suke datang dikala aku bz mnyiapkan assignment yg berlambak2, menggunung lagak si Gunung kinabaLu...
anda juga sngat suke hadir dikala aku sedang sibuk nak fInal eXam...
anda juga sngat2 suke dtg dikala aku sTResS!!!
YEr!!! stress sngat bile assignment da smpai due datenye,
pas2 ada sbjek yg lecturer baru nak bg By this week, then kena preSent another 2 weeks, wahahaa!!! sngat hebat ye kami dak2 accOunt ini...sehinggakan leCturer pun sngat truJa dgn kami....
Just Imagine, wiThin 2 weeks, kiteorg kena siapkan that case sTudy, yg xtau mcmane rupenYe, of coUrse la berbentuk case Kan, for sure>>>
Itu x termasuk lagi dgn lain2 sbjek yg perlu disetTlekan juga....arghhhhh!!!! Sy sngat tenSion mlm ini.....T_T
Just Got Some Knowledge drp Dr yg rwat aku td, die kata, aku kena bnyAk pantang makan, bukan pantang jUmpe yer!!! sebab aku ada masalah sakit kpala yg xtau ape masalahnye...hanya dikenali sebagai MigraIn...
Antara makanan yg dia sebut aku xleh makan adalah:
~ keju
~Milo
~coKlat (ok, ini mcm xleh terima, coZ it is mY favourite..)
~Orange (n yg sewaKtu denganNya, termasukla FresH oRange, My Favourite jugak)
Adoiii!!!! terkujat gak dgr Dr ckp mcm 2 td, smbil berkata dalam Hati..."so makanan ape je yg sy bleh makan nie DR...??"" huh!!!! sabo jela wahai perOt, nmpaknye anda perlu berdiEt selepas ini....Good!!!!
Kawan2, jom kite Berdiet...!!!
ini adaLah pesanan drp kawan sy, Hanani namanye...
die kata, petua die Kekal sihat adalah...
" bnyak minum air, bnyak tdo, bnyak bersenam"
maRi kita amalkan bersamA2...
thanks beb for the info...
akan aku cuba tuk amalkan...
Baekla, mau pergi tdo...
kerana sy memrlukan tdo yg cukup...
kalau tidak, en Migrain akan hadir pada biLa2 masa saje...
huh!!!
Wasalam~

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...