May 22, 2010

Dreams~


smua org pun ada impian kan...
xterkecuali jugak la dgn aku...

tetibe lak ckp pasal dream..
aku brmimpi ke semalam..
haha~
bnyak sngat lak mimpi aku malam td...
smpai kan bngun lewat pagi td...
adeii..kantoi lak...hehe~

ok2...janji sok..
nak bangun pagi2....
ada planning baek pnye..
yer...planning utk mnyihatkan badan...
berjoging...fighting!!!
hopefully dptla mmbukakkan mata ini besar2 sok pagi..
xtau la kenapa kebelakangan nie..
rasa tersangtla malas..
nak bngun pagi pun malas...
adeii...
nak kena siram ngan air agaknye...
hoho~

ok2...continue ngan story yg related ngan topic di atas...
sudah lari tajuk aku ini...

aku nak cter pasal impian aku kat post kali nie...
aku pasti...
smua org ada impian memasing...
even, adik aku yg kecik 2 pun ada impian...ngee~

antara impian aku...
!. yg paling penting skali...balas jasa mak bapak aku....dieorg dah bnyak sngat bersusah demi aku n adik2 aku...

2. bawak mak n bapak aku pegi mekah, tunaikan haji...
3. travel around the world....(gunung fuji-suke sngat tngok bunga sakura...sempena nama my blog)

4. memiliki kamera DSLR sndiri.....

p/s: maybe one day...my dream will become true...
but the most important thing is...
we have to put an effort to what we want to achieve,..
and whatever we want to do...
and the last thing is...berdoa pada Yang Esa...
kerana Dia la yg mmberi kita rezeki...amin.



No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...