May 18, 2010

seRabut~

x smua org bleh paham ape yg kite rasakan...

yup...definitely...
sbb yg dalam hati kite nie..
cuma Tuhan je yg tau...

ada certain thing yg kite bleh share ngan org...
but there is also another thing yg susah kite nak cter kat org...

especially..
org mcm aku nie...
sngat susah nak cter pasal peribadi aku kat org laen...
unless die btul2 kawan baik aku...
n aku percayakan die...

aku nie pendiam...
agak ar~
tapi kalau aku dah knal ngan korang...
aku nie xd la pndiam sngat...
agak bnyak ckp jugak la...
cume aku nie jenis yg xsuke nak susahkan org laen..
aku lbey suke pndamkan ape yg aku rasa...
tp org kata...
bile dah lama2 kite pendam...
lama2 meletup jugak...

biasala 2 kan...
lagi2 aku nie jenis yg agak panas baran...
huhu~
yer2...
aku mngikuti prangai bapak aku sikit..
bak kata pepatah...
bapak borek anak rintik kan...
hehe:)

dah jauh dah aku melalut nie...
niela kesan2 akibat keserabutan di kepala otak nie...
mcm2 terlintas di fikiran

seraBut...itula condition aku skang nie...
50% tenat....50% sihat...
msih waras lagi, jgn risau..
hoho~
ok la...
mau chow dulu...
see you guys in another post...
~bubye~

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...