May 30, 2010

KeJe...keje..Keje~

Salam....dah lama gler rasanye xupdate blog nie, aku smakin bz skrang,,,bukan bz pasal pakwe or study or assignment....xjugak!!!!

Part-Time
ok...nie la yg aku nak cter ckt pasal life aku skrang nie....aku smakin bz disebabkan keje part-time...yeah!!!
i got it!!! haha....
aku dpt keje kat tmpat keje lama aku, tempat keje dirahsiakan...nnt xpasal2 aku kena serang plak, ada plak yg mntak aku blanja mkn or minum or karok...eh2, karok tiada disitu...okies!!!
Aku baru je start keje beberapa hari yg lepas, so gaji tunggu hjung bulan 6 nnt, skang nie aku masih kayap n kais pagi makan pagi, kais petang mkn petang...sadisnye...uhuk!
ok2, xmo sdey2....

trasa sngat la penat bekerja...betapa susahnye nak dpt duit kan...so, pada kengkawan yg tngah bercuti 2, njoy hari cuti korang dgn sangt2 berguna...nnt bile dah keje susah gler nak mntx cuti...aku tringin nak cuti lama2 n jln2 cuti2 malaysia or oversea....wah!!! besar cita2 ku....moga2 termakbul lah...amin...ngee;)

kakiKu dah trasa sngal2 ubi, bukan stakat ubi jek, keledek pun ada.....tp xpe, yg pnting masyukkk...so nnt adalah sikit bekalan duit utk beli buku sem dpn....beli buku??? wah,...skema gler aku..ahakz!!!
ok....not only book ok...preparation sebelum dpt elaun, yg unpredictable....xmo mnghitung hari, nnt keciwa....wahaha:p

ok la, dah puas mnaip, nak siapkan assignment BI nie dulu....
esok keje pagi lak, adeii~~~
hari2 kena bangun pagi, aiyak!!!
kena training mata nie....uhuk2~

bubye_smua:)

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...