May 25, 2010

~Speechless~

Salam....
Dah beberapa hari xupdate my blog. Terlalu bz or sengaja mmbzkan diri, dua2 pun boleh. Sukar nak predict mood aku skrang nie, kadang2 ok, kadang2 xok sngat2. mungkin bnyak sngat masalah yg difikrkan dlm pale otak nie. Setiap org pun ada masalah, siapa yg xd masalah 2, mmg tipula kan,, cume cara nak hadapi 2 jek yg berbeza bg setiap org.

Frankly said, bila aku ada masalah, aku lebih suke mnyepikan diri, atau boleh dikatakan aku akan mnjauhkan diri drp org, maybe sebab xnak org lain tau yg aku ada masalah. Aku xsuka mnyusahkan org laen dengan masalah aku nie...but sometimes, i need someone to listen to all my problems, so that it can help me to gain back my strength. Thanks pada my best friend yg bnyak dgr masalah aku, yg xpenah jemu bagi nasihat pada aku. Jasa korang Tuhan je yg mampu balas...

2, 3 hari nie mmg mood aku xbape nak ok sngat. Apapun, akan ku hadapi segala dugaan ini dengan tabah. Aku tau, segala yg berlaku nie ada hikmah disebaliknya....thanks to my friends yg bnyak support aku drp belakang, yg care dgn my health, tq so much....:))

No comments:

Post a Comment

PETUA MELEGAKAN BATUK BERKAHAK BAYI DAN KANAK-KANAK

BATUK DAN SELSEMA BAYI Ibu ayah pasti risau apabila bayi atau kanak-kanak dibawah 2 tahun tiba-tiba sahaja diserang selsema atau batuk...